Presentation :)

Hej och välkommna till min nya blogg! Jag som bloggar heter Linnea och är en 12 årig tjej som bor en mil utanför Östersund i Jämtland :) Min blogg kommer handla om hästar, stallet, fotografering, lite ritande och ja... Asså hela mitt liv typ ;D Men jaja. Jag har världens bästa medryttarhäst som heter Montana <3 :) Ni ser henne på headern här uppe ;) Hon är 11 år och jättesnäll :) Hon är en riktigt speciell häst som man måste lära sig att förstå sig på! Sedan har jag också en sköthäst som heter Lukas :D Han är en liten shettis så jag kan ju inte rida honom, haha. Men han är världens sötaste shettis! Jag bara älskar honom! Även fast jag inte kan rida honom så kan jag hitta på massor av andra roliga saker tillsammans med honom :D Lukas är 16 år :) Sedan så har jag även två marsvin som heter Sjärnis och Mimmi ;) Dom är super söta :3 Men jag hoppas att du gillar min blogg! Ha det bra :)

/ Linnea ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0